Ми звернулися до Компанії “Компонент Р” з чітким завданням — знизити собівартість виробництва кабель-каналів, зберігаючи якість і конкурентну перевагу на ринку.

Команда “Компонент Р” запропонувала практичну і послідовну стратегію, яка почалась з тендерного аналізу постачальників сировини у регіоні. Це дозволило зменшити витрати на 10% ще на етапі проєкту, просто завдяки заміні постачальника та правильному супроводу випробувань.

Наступним етапом стала побудова моделі виробництва на власній сировині:

• розроблено економічну модель собівартості,

• проаналізовано методи калькуляцій, які використовувалися у компанії,

• проведено аудит виробничих потужностей,

• запропоновано технічну оптимізацію процесів.

У підсумку всі ці дані були зведені в єдину математичну модель, що показує залежність між інвестиціями, собівартістю та типом обладнання — із фокусом на довгострокову ефективність і стабільну рентабельність.

Ми побачили в “Компонент Р” не лише технологічного експерта, а бізнес-радника, який мислить категоріями результату, а не лише процесу.